Program

Programmet är under produktion för  Inspirationsdagen 2018 Stockholm

Moderator: Jacob Albertsen, NordiskeMedier 

  • Med kärlek, energi och dynamik leder han en framgångsrik företagsgrupp. Han har haft en fantastisk resa och har många synpunkter på branschen, både idag och vad som ska hända i framtiden med försäljning och service.  Möt John Marnell, vd på J Bil
  • Är det viktigt med nöjda kunder?  Självklart är det ett viktigt grundkrav att man som kund är nöjd med verkstaden. Det är den totala kundupplevelsen för en service kund som avgör om kunden är mycket nöjd eller inte. Så här går det till att på ett effektivt sätt säkerställa kundupplevelsen.  Gustav Tidström, Huthwaite International
  •  ”Förstärkt verklighet” i framtidens verkstad Bosch kommer att visa hur man kan använda en Common Augmented Reality Platform (CAP) för service och reparationer. AR-tekniken, förstärkt verklighet, skapar unika möjligheter för verkstadsarbetet. Per Rasmussen, Sales Director, International Key Account Manager Bosch
  •  Hur går det med Godkänd Bilverkstad?  Bo Ericsson, vd SFVF
  •  Dagens utmaningar, morgondagens möjligheter Branschen samtliga aktörer står inför förändring. Vilka utmaningar och möjligheter ser vi? Kristian Revay, Manager Time Standards & BI, CAB Group
  • Prisutdelning - MotorMagasinets och SFVF:s Initiativpris 2018
  • Juridik på verkstaden -viktigt att tänka på, Ulf Stefansson, SFVF
  • Premiär Motorgalan 2018 – Möt några av finalisterna
  • Avslutning